عرضم به حضور جنابتان..
حدود یه هفته پیش من به مدت 5 روز دندون درد شدیییییید داشتم.فک کنم کلسیم کم اوردی دندونای منو خوردی!
5 روز دندون درد بدون اینکه بتونم مسکن بخورم..
خیلی سخت بود ولی تونستم تحمل کنم...میدونی چرا؟ چون هدف داشتم! یه هدف شیرین...
سالم دنیا اومدن تو..
خواستم بهت بگم..
تو زندگی وقتی ادم هدف داره سختیا واسش قابل تحملن..و حتی گاهی شیرین!!!
بدون هدف زندگی سخته...تلخه...غیر قابل تحمله...بدمزس اصلا
ولی وقتی هدف داری زندگیت شیرینه.حتی اگه به چشم بقیه خیلی سخت و غیر قابل تحمل بیاد
حالا هرچی هدف بزرگتر و شیرین تر خب زندگی هم شیرین تر:-)
حالا فک کن هدف خدا باشه...
نهایت شیرینی نهایت زیبایی نهایت بزرگی..
کاش بتونی قشنگتر از من زندگی کنی..کاش
منم سعی میکنم بهتر شم:-)
من همچنان از خود ناراضی!...ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131