خوبه که ادم بعد ازدواج درگیر ی سری سختی ها میشه...ی سری مسائل جدید..
ولی بده که نتونه از این مسائل پلی بسازه واسه پیشرفتش..واسه بزرگ شدنش...واسه رشدش..
به یول اقای پناهیان رشد معمولی و ارام ارام رو همه دارن..ادم ناخوداگاه با افزایش سن کم کم عقلش هم رشد میکنه افکارش عوض میشه..
ولی ادم موفق اونیه ک فراتر بره و سریعتر رشد کنه!
بزرگتر شدم ولی ی بزرگتر شدن عادی..
همچنان همون اخلاقای قبلیم رو دارم.
همچنان بی اعتماد ب نفس..
همچنان کمال طلب..
همچنان تنبل..
همچنان خود کم بین..
همچنان از خود ناراضی...
التماس دعا تو این شبا فقط!
یا علی
راستی سخنرانی مهربان ترین نامه به جوان اقای پناهیان عاااااالیه گوشش کنید حتتتتتتتتتتتما...
فعلا
خدا نگهدار
من همچنان از خود ناراضی!...ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127