خلوت دو نفره نصف شبی!

خرید بک لینک
عاااااشق اینم نصف شب وقتی همه خوابن بیدار بمونم....

نمیدونم شاید علتش اینه که وقتی ازادی عمل دارم همش حس میکنم باید یه کاری بکنم و نمیتونم جا بگیرم و بشینم یه جا!!!!

واسه همین نصف شبا که بقیه خوابن یه جور استراحت اجباریه واسم...

یه ارامش خاصی بهم میده!

الان بعد چندین ماه داریم با هندسفری اهنگ گوش میکنیم..خودم و نی نیم

خخخخخخ

بسی لذت بخش است!

عطر تو حجت اشرف زاده

و عادت سیاوش قمیشی..

من همچنان از خود ناراضی!...

ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:41

صفحه بندی