نمیدونم شاید علتش اینه که وقتی ازادی عمل دارم همش حس میکنم باید یه کاری بکنم و نمیتونم جا بگیرم و بشینم یه جا!!!!
واسه همین نصف شبا که بقیه خوابن یه جور استراحت اجباریه واسم...
یه ارامش خاصی بهم میده!
الان بعد چندین ماه داریم با هندسفری اهنگ گوش میکنیم..خودم و نی نیم
خخخخخخ
بسی لذت بخش است!
عطر تو حجت اشرف زاده
و عادت سیاوش قمیشی..
من همچنان از خود ناراضی!...ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128